Andr´e, Liisa och Annis!

Hejehej! Den här veckan har jätte många som vi känner kommit hem till oss. Andr´e bor i mora han kom hit.
Och Liisa som bor i gana i ett annat land hon kom också hit. Hon jobbar med vädret i gana. För ett tag sen
var hon i min skola och pratade om vädret. Annis är min fadder hon är jätte snäll. Hennes bror heter Olle
hedberg och är med i idol. Så rösta gjärna på honom. Annis och jag var i ett stall och gick en stund med Filipa
eller Pippi som hennes häst heter. Så fick jag rida på hennes mammas häst en ponny som heter Abba. Jag
vill jätte gjärna hyra en häst grattis som heter Disney hon bor i nykvarn! Hon är gul och jätte söt! Jaja hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ghana heter landet Liisa bor i. Vet du vad huvudstaden heter där?

2010-11-07 @ 22:37:58
Postat av: Sara

Vad roligt med mycket besök! Snart kommer det besök från Norge också! ;)



Jag håller med Olle i Idol! Han sjunger jättebra! :D

2010-11-08 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0